19 Nisan 2013 Cuma

Diet Coke'un yeni kreatif direktörü Marc Jacobs


Louis Vuitton ve kendi markası için harikalar yaratan Jacobs bu sefer sihirbazlığını şişe tasarımları üzerinde uygulayacak.
Pop'un 30. yaş günü kutlamaları adına 3 ayrı konsept üzerine tasarım yapan Jacobs, geçtiğimiz 30 seneyi 10'ar yıllık  dilimlere ayırmış.
 "The Eighties, Nineties ve Noughties" konseptlerini çalışırken; 'I heart 80's' kadın gücünün yükselişini, 'I Heart '90s' tabiri caizse müzik, moda ve sanattaki abartılı yılları,  'I Heart '00s' ise eğlenceli, sportif ve cool hatta biraz minimal dinamizmi temsil ediyor.
İkonik değerlerin Marc Jacobs'ın hayatınında büyük bir önem arz ettiğini düşünürsek, ikonik bir marka ile çalışmaktan bir hayli memnun olsa gerek.
Türkiyede henüz görmediğim bu şık kolalardan içmek isterim doğrusu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder